Reklamation

Dessvärre händer det att saker går sönder i frakt, men du kan då självklart reklamera detta.

I första hand vänder du dig till fraktbolaget, DHL. Via den här länken kan du anmäla fraktskada till dem.

Läs också om skada under fliken "Villkor" här på vår sida.

Om skadan uppenbart uppkommit på grund av en felaktig behandling från vår sida fyller du i en reklamationsrapport via formuläret här intill (OBS, skrolla ned för att hitta "skicka"-knappen i slutet av formuläret).

Du behöver också dokumentera krosskador på bild och mejla oss (ange kund- och fakturanummer och "reklamation" som referens i meddelanderaden).

Om det är enstaka artiklar kan du slänga dem efter att vi har konfirmerat din krossrapport. Om det är ett flertal av samma artikel med samma fel så vill vi ha dem i retur. Din säljare kontaktar dig då om hur du då ska gå till väga.

Har du fler artikelnummer att rapportera än formulärets 5 går det bra att skicka flera formulär - du behöver dock ange samtliga kunduppgifter varje gång.

Mer information under fliken "villkor".

Ditt meddelande har skickats
Ett fel uppstod, meddelandet skickades inte.